Direktlänk till inlägg 30 oktober 2007

Min dator tycker inte om...

Av Lisbeth - 30 oktober 2007 07:09

... vissa hemsidor. För söker jag gå in på dessa händer oftast något av följande: a) internet släcker ner sig b) datorn hänger sig c) en hotfull ruta med svart bomb kommer upp. Det är hemsidor på passagen som detta inträffar. Tråkigt nog är flera av mina favvo-sidor just på passagen. Vad göra? Vad beror det på? är Det en Mac-grej eller vad? Andra sidor går bra, men jag kan bara öppna några av funktionerna på SKV:s nya hemsida, trots inställningar enligt anvisning. Så nu är Yours Truly i princip utestängd från hemsidorna hos flertalet västgötaspetsuppfödare? Somliga straffar Gud meddetsamma, eller...

 
 
trollpackan

trollpackan

30 oktober 2007 08:01

Dagens kort säger att det blir en behaglig dag! Konstigt!;)

http://trollpackan

 
Ingen bild

Bitte

30 oktober 2007 08:54

Ja, din och min dator (eller program?)gillar nog inte varandra tråkigt nog, för när jag ska stänga din blogg gör jag "en förbjuden åtgärd" och ofta släcks datorn ned.
Vet inte vad detta beror på. Någon som vet?

 
Ingen bild

Lisbeth

30 oktober 2007 09:46

Bitte, detta visste jag inte!
Det är väl tur att vi gillar varandra på andra vis!

 
Ingen bild

Lisbeth

30 oktober 2007 09:47

Trollpackan, det stämmer bra! Tack så mycket!

 
Ingen bild

Nilla

30 oktober 2007 10:41

Dom flesta datorer reagerar på passagen sidor då dom ofta innehåller en massa spam & skit......

Det man kan göra är att ändra säkerhets inställningarna på sin dator (vilket man inte brukar rekomendera) om man inte är helt säker på sidorna!

 
Ingen bild

Lisbeth

30 oktober 2007 13:12

TACK Pernilla för tipset!
Anande att det var någon skit med det här, men visste inte att det muppade sig även åt andra hållet...

Ska prata med Chefen som är en snitsare på området.

 
Bitte

Bitte

30 oktober 2007 14:13

Ja, det är ju så att jag gillar dej och även din sida/blogg. Kanske det är därför datorn "säger ifrån", när jag ska stänga....*skratt*
Skämt åsido....jag har också problem med vissa passagen-sidor, och kan tänka mej att även i min dator finns någon form av virus. Vad vet jag?

http://hem.passagen.se/sanningegardens

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisbeth - 4 februari 2015 10:34


   Vi som  jobbat för tidningen hittar överallt i och utanförorganisationen och har decenniers erfarenhet av faktainsamling ochnyhetsförmedling. Men ack nej! Detta får vi inte ägna oss åt sen de senastetio åren. Medlemmarna kan ju störas i sin rosa...

Av Lisbeth - 26 januari 2015 08:18


    I dagar när pennor höjs mot skyn och millioner manifesterar för yttrandefrihet och pressfrihet, kan man bara konstatera att detta gäller inte den sfär där undertecknad tillbringat större delen av ett yrkesverksamt liv. Journalister är inte v...

Av Lisbeth - 4 november 2014 21:51


  We are in Love and the Love i have for you never change do you know that Love? i feel same here ok.. You are my happiness you always make me feel better I love you more ...

Av Lisbeth - 20 oktober 2014 13:38


    Supreme Champion Yffranes New Moon Rising JW COTY 1 2013 waiting in the wings for judges´decision together wirt Co-owner/Breeder Marina. Yes, "Mandy" was awarded "StockholmsMästare"   His son Yffranes Someone Special aka "Bonney" - our l...

Av Lisbeth - 1 oktober 2014 06:13


Our Kits 4 months of age: Yfffranes Someone Special & Yffranes Tommy-Gun     Photo by Kicki Thenberg ...

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards