Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Lisbeth - 28 mars 2008 23:24

...att med bara diverse illasinnat tal och skrift, punktera den trevligaste stämningen, sabba goda relationer, avbryta meningsfullt arbete, rasera förtroenden - kort sagt FÖRSTÖRA!Precis som om man inte kan tåla att goda vänner har trevligt ihop! Jag blir så fruktansvärt ledsen och illamående av så mycken illvilja. Är det en tillfällighet att detta sker precis när SKV - som av en händelse - har årsmöte imorgon? Jag tror att de som har ett perverst nöje i att så split tar vara på sådana tillfällen. Blir så upprörd att jag måste ha något annat att tänka på, som t.ex min fina Dolly som är duktig att köra i par.Med önskan om en bra årsmöte i konstruktiv anda och att den nya styrelsen får stöd och arbetsro.

Av Lisbeth - 28 mars 2008 17:28

Int & Nord Ch Lp Arvid, f 1978, stamfar till kennel Grålöten, ägare Eva Jakobsson. Arvid var ytterst när att bli den förste västgöten som blev lydnadschampion. Tyvärr blev Arvid påkörd av en bil och förolyckades i relativt unga år. Arvid gjorde mycket gott i aveln och blev pappa till 70 valpar. Lilten guldstjärna till Britta och Halla som gissade rätt!

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards