Alla inlägg den 27 november 2010

Av Lisbeth - 27 november 2010 22:36

I morse gjorde söta far ett Herkulesarbete och skottade fram vägen och min bil. Dessutom fick jag en kupévärmare, tack så mycket! Så nu gick det att köra till staden. Det var första gången på evigheter, så Yours Truly fick lite uträttat...   

Till minne av den lyckosamma utgången av en besvärlig period så har jag nu en liten lyckokatt i en kedja om halsen. Inga märkvärdigheter, bara söt och bara min.

Påminner en hel del om den alldeles levande förebilden Mandrake - världens bästa lilla kompis

the best little pal in the world

Av Lisbeth - 27 november 2010 15:58

Här är beviset för att Marina och lisbeth har inregistrerat stamnamn i SVERAK - Sveriges kattklubbars förbund!   Resultatet av våra ambitioner är förstfödslingen Yffranes New Moon Rising exotic creme tabby - alltid lika gullig och full av lek och bus...

   eller när han deltar med liv och lust i skrivbordsarbetet...

   och vilar i mattes knä efter jobbet...

  

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards