Alla inlägg den 8 februari 2007

Av Lisbeth - 8 februari 2007 06:53

Imorgon är Gunvald lika gammal som Jack när han kom till oss. Det är 2 år och 1/2 månad sedan. Vilken fin valp! Jag minns allt roligt vi gjorde tillsammans med stor glädje. Och vilken fin kompis han blev! Westorps Jack McCall är hela världens lille vän och främsta PR-pojken för västgötaspetsen. Jag har tackat uppfödare Annika för denna pärla och gör det gärna igen! Nu har Jack blivit pappa till en lill-Jack och vilket dilemma! Gunvald ser precis ut som sin far, bara med mer av allt. Samma snälla temperament, lite coolare. Jag har länge letat med ljus och lykta efter en passande vgs - nu har jag en - men fel kön och släkt med alla mina hundar! Aaa--gh! Ska man vara egoist och bara ha djur som man trivs med? Eller rationell och tänka på, vadå? --- framtiden? Vad som är bra? För rasen, eller för vem?

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards