Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Lisbeth - 23 oktober 2008 22:23

Mark Rylance (Hamlet)

O, gräsligt, gräsligt, öfvermåttan gräsligt!

O, hela himlens här! O jord! Hvad mer?

Skall helvetet jag taga med? - Nej, fy!
Ja, så känns det just nu... Hela kroppen värker.... skallen går i bitar... tungan låder vid min gom... vänster armbåge är i princip utan kontakt med övrig abdomen.
Seen the light at the end of the tunnel and it was an on-coming train?
Högman been down and out in London and Paris?
No, no - unfortunately not...bara fullgjort tre dygnet-runt-pass och färdigställt tre feta artiklar. Det gör ONT att vara murvel! Armbågsfelet får man av att knappa på bandspelaren - av-och-på, On - Off... efter ett antal timmar är man slut i hytten och en lallande fåne. I morgon ska jag ara Ledig dvs städa. Hurra!Moss o grankott alla mänskobarn! Far o jag har kollat på Höök, underbart l-å-n-g-s-amdeckare om norrländska mord och grufligheter. Nu ska en annan gå och nana. Zzzzz...

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards