Alla inlägg den 9 april 2007

Av Lisbeth - 9 april 2007 12:49

Tingen äro emot mig! Varför hatar alla min Mac? En förtjusande ostkupeformad iMac, turkos och urstark, uppdaterad med alla program och finesser - varje fall de som en annan har nytta av.Och så funkar inte SKK:s internetanmälan. Va!!! Anmälningstiden utgår i morgon på postgiroblankett, som inte has eller rättare, hittas, eller den 18 på nätet, som inte vill fungera med min kära Mac.En god vän, som också har Mac, kunde heller inte anmäla sin hund. Vad är det här för nys? Diskriminering av Mac-ägare eller vad?Jag är misstänksam mot alla myndigheter, organisationer och företag, som anser att Mac-ägare riskfritt kan klämmas åt, för de är så få. Det var likadant med Glocalnet - deras kassa program fixade inte internetande via Mac.---Det lilla sagoslottet nedan har blivit sålt under helgen - så nu slipper vi bli smålänningar! Snyft...

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards