Alla inlägg den 11 december 2009

Av Lisbeth - 11 december 2009 16:22

foto: Gunnar Lindgren

  



Vi har varit och rekat på Mässan, intervju gjordes, bilder togs. Som vanligt blir man upplivad av hederligt arbete och möte med engagerade och duktiga människor. Hederlighet ja, hm... det är liksom skillnad på folk och folk... Om Yours Trulys näsa ser ovanligt lång ut, så kan det vara en återspegling av det inre lifvet. Har man blivit blåst på den så kallade konfekten så vore det märkligt om inte sådant sätter sina spår...


Dagens muntra stridsrop kom från en olycksbroder som in likhet med mig ställt sin yrkesskicklighet till förfogande, lojalt utfört beställda arbeten och fått tji betalning: "XX har bestridit min faktura! Kronkalle nästa!"

Även Yours Truly ska plita ihop en liten räkning! Ja, liten och liten... Nån djefla ordning ska det vara i en organisation! Normalt brukar jag inte dra in Kronofogden i verksamheten, men i det här fallet är jag faktiskt beredd att göra ett undantag.


Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards