Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Lisbeth - 17 februari 2008 17:04

"Vi ger fan i hur vi stod!" eller hur nu visan var.

Vissen, modfälld, oklart hur och varför. Förmodligen kombination av ådragen bugg - nysningar, frysningar, ont här & där - samt uteblivna betalningar.

Det fungerar iaf som om allt blod pumpats ur ådrorna, vilka istället fyllts med ljummet diskvatten - en osynlig hand har lyft ur ens hjärna och ersatt den med en kålrot. Uhu-bu-äh...

Och jag som trott mig ha en stålkabel mellan hjärna och abdomen...
När mina barn var små sa de att bankbalansen syntes på mors frisyr; lockigt hår = mor är rik! Spikrakt hår = mor är pank... Kanske är det på detta viset? Som frilans sedan mer än 30 år är Yours Truly lite känslig på den punkten.

Inget vettigt har gjorts i helgen (pga ovanförmälda tillstånd):; pysslat lite med hem & djur, men inget fullt och helt, bara halvft och delt. Alltså massa saker har valhänt igångsatts, men inget har blivit färdigt.

Inga valpar planeras, så mycket är oklart så det känns inte meningsfullt. Inget annat speciellt planeras heller (se tidigare mening). Högman får se sig om efter andra hobbies...

Tittat på skidskytte-VM, det ser ju jätteroligt ut! Varför började inte jag med denna sport?

Jag kan skjuta! Jag kan åka skidor! Svar: när sådant vägval var aktuellt sågs skidskytte som knasig legering skidåkning/skytte, vilken förde en undanskymd tillvaro bland särskilt troende någonstans Långtbortistan. Sportens TV-mässighet, den digitala resultatrapportering och Magdalena F. har förändrat allt.

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards