Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Lisbeth - 10 juni 2008 23:00

Jomän, Zlatan gjorde mål igen och Sverige spelade skjortan av regerande mästarna!Hur går man vidare? Klockren analys från soffhörnan: det bästa vore om Sverige kunde tråka ut Spanien så mycket så vi får med en pinne, dvs oavgjort...

Av Lisbeth - 10 juni 2008 08:15

Gårdagens förmiddag tillbringades i moll, grubblandes över Mitt Lif. Tog mig samman och krattade ur stora hagen och körde bort gammalt hö och strå. På det att gräset under ska få en sportslig chans att spira - det ska ju komma regn... Kände mig lite bättre som man alltid gör efter hederligt arbete. Och si, det kom glada telefonsamtal från trevliga människor! Vilken skillnad det gör! Och inte nog med det; kollade mailboxen och där fanns en hel rad mail från läsare av skotte-bloggen, vilka uttryckte sin uppskattning. Lika oväntat som glädjande. Har trott mig immun mot smicker och beröm, men så är det inte... Huru länge sedan är det som jag åstadkom något som fick folk att använda glada adjektiv i drivor? "Magnifikt", "Gillar verkligen den här bloggen", "Precis rätt stämning", etc. Tack så mycket! You made my day...

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards