Alla inlägg den 9 april 2008

Av Lisbeth - 9 april 2008 22:57

I kvällens Champions League ledde Sir Alex Ferguson sitt Manchester United till seger över Roma på Old Trafford. I andra halvlek kunde Carlos Tevez så vackert nicka in matchens enda mål.

Av Lisbeth - 9 april 2008 14:34

At last! Äntligen fungerar mail - såväl in som ut!!! Och inte nog med det - allt sådan har en annan fixat SJÄLV!!!
Efter ändlösa turer med "självhjälp" och support, kom jag alldeles på egen hand på att det nog behövdes nya koder. Sagt och beställt, det tog sin rundliga tid. Så skulle då kodhelvetena installeras - heter det väl? Inget funkande! Försökte med en iofs snäll supportperson. Jag riktigt hörde hur han grinade illa över min Imac, mitt mossiga program, m.m Fick en reservmail på internet så att jag iaf kunde se min e-post. Kände inte för att ha det på detta viset. Någon mer hjälp från supporten var inte att räkna med. Jaha. Hade detta hänt för 5 år sedan hade man brutit ihop hulkande över tangentbordet. Men nu har en annan blivit djärvare... på gott och ont.


Visseligen matchade inte några av telias uppgifter någon motsvarande kontoruta, men so what! Man får ju prova sig fram. Och så gjorde jag det. Och si, med en hel del knirr och knarr rasslade skiten igång. Ha!


Detta kallar jag andens seger över materien, eller nå´t...



PS. Säg den glädje som varar beständigt! Nu har de flesta av favoriterna bland hemsidorna försvunnit och inte går det att lägga till nya. Så nogot mupp är det, man får hanka sig fram på gammalt sätt. Har dock den fördelen att situationen förhindrar mången synd och snokeri i androms affärer...--Tillägg: har skickat iväg ett par mail på prov - men ännu ej fått svar. Då mandrom är svårt paranoid - ivf när det gäller slikt - så vore det tacknämligt om det gick att få ett litet svarsmail som bekräftelse...

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards