Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Lisbeth - 10 oktober 2009 19:23

...simmar Yours Truly - fem års ökenvandring är över! Jag har fått det jobb (eller återkommande uppdrag, då jag är frilans) jag allra helst vill ha och detta inom ett området där ansenlig kompetens innehas. Lyckos mig! Det gör inget en eldfast form inte alls var eldfast utan sprack i vedugnen och middagen rann ut... eller att lördagskvällen får tillbringas ensam "med barnen" och alla böcker. Husfadern har åkt till Nilssons för att titta på Matchen - vi kan inte kolla härhemma för här finnes bara jordTV - och vad gör det...? Dagen har ägnats åt husligheter; far har kluvit ved och krattat, lilla ja har tvättat fönster och hängt upp nya gardiner. Ingrid och Ola botar sina London-buggar - host, host och kvid - lilla I behövde hjälp med diverse ärenden igår, så då susade vi runt ett tag. Om detta har skrivits på Ingrids blogg med vänligt tillägg att mor såg pigg ut... Undrans på det! Hästarna är fortfarande på stuteriet, fast Dolly och Voice kommer nog snart hem; Viola får väl vara kvar ett tag och förkovra sig i körnning. Duktig tjej! Annars är allt bra, så bra... Och jag är såå lycklig!*** Mera lycksalighet - Stort grattis Pernilla - webbmaster och västgötaspetsvän, som nu gjort slag i saken och gift sig med sin Mile. Varmaste lyckönskningar till er båda!

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards