Alla inlägg den 14 november 2006

Av Lisbeth - 14 november 2006 09:57

Jag begick ett terrible Faux Pas häromdagen. Min familj är mycket musikintresserad, helt OK. I respektive familjer är väggarna från golv till tak täckta av musikvideos, kasetter, CD, rubbet. Jag har noll koll, numera, i alla fall jämförelsevis. Far och Ingrid diskuterade olika musikstilar och problemen med att katalogisera och härbärgera dem alla. Jag öppnar munnen och lyckas kläcka ur mig följande: Men måste ni ha så många...? En chockerad tystnad inträdde. Om jag tillkännagivit att jag tatuerat SKÖKA tvärs över nyckelbenen hade effekten inte blivit större. Att jag aldrig kan hålla min stora trut!Kan inte bärga mig tills jag kommer till stallet där saker som musikvideos inte spelar någon roll. Där spelar en liten radio glada låtar för stora hingsten Chansen så att han har något att lyssna på. Hur svårt kan det vara?

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards