Alla inlägg den 23 november 2006

Av Lisbeth - 23 november 2006 09:22

Hej hopp! Gårdagens försmädligheter är ett minne blott. Jag har ett jämt och bra humör så det gör inte så stor skillnad. Jag är arg nästan jämt ha ha.F ö är jag i toppform, i a fall jämförelsevis; känner mig som Fantomen och susar runt som Fred Astaire. För att stärka benet har jag stora tunga stövlar så ofta jag kan. Det funkar tror jag.Husfadern försvann i mörkert och satte fast den grindstolpe där jag gick bet. Dessutom reste han upp staketet till grannen, så att hundarna inte kan smita ut. Bravo!Nu ska jag bege mig till Granngårdens underbara värld och införskaffa krubb till pållarna; luzernpellets, havrekross, mineralfoder. Tokosel, finns det på apoteket? Var det något mer? Det visar sig.Vår underbara webbmästare Michelle hörde av sig och står till förfogande för uppsnofsande av hemsidan så fort utställningen är över. Lycka till ni som ska till Örebro!Lille Borstal Boy växer och frodas. Han ser väldigt fin ut, enda barnet som han är får han obegräsat med mat och omvårdnad. Det är så gulligt att höra hans späda vi-vi-vi bland de andras onkanden.Ingrid har lovat komma hem och bistå med djurvården! Hurra! Den sortens jobb är alltid roligare när man är två.----Träffade Fia på Granngården. Vad roligt! Hon var min favvo-instruktör på brukshundklubben den tiden när jag gick kurs med Ada med flera. Det känns gott att Fia nu är tillbaka till Roslagen!Köpte all hästmat på listan plus ett svartrött grimskaft till lilla Voice, passar bra ihop med den fina svarta lädergrimman.

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards