Alla inlägg den 6 maj 2007

Av Lisbeth - 6 maj 2007 20:08

Kerstin & Carola på Liljegårdens stuteri har fått en ny connemarabebis, en vackert stoföl, gul med svart man & svans (hoppas det heter så?) e Frediksminde Hazy Chanse u Dayana Rose.
Grattis!PS Har just fått lära mig att det heter "gulbrun" när en connemara har den där tjusiga apokalypsen-färgen (Uppebarelseboken, Apokalypsens fyra ryttare).

Av Lisbeth - 6 maj 2007 16:38

Massor med frisk luft och motion! Gunvald och jag har varit på valpkursens spårövning. Åtta valpar med ägare, alla lika glada och förväntansfulla. Valparna fick gå två spår i var. Det gick jättebra. Oj så roligt och spännande! Fyra timmars traskande i skogen har nu tagit ut sin rätt. Gunvald sover som klubbad. Jag har använt en del muskler som jag inte hade en a-aaning om, så även matte är rätt mör i kroppen. Är därmed helt i fas med Mig Själv. Efter gårdagens nio kongresstimmar var man nämligen ganska slut i den så kallade knoppen. Lille G & Jag kommer att nana gott inatt.



Far har susat in till Staden för att se fotboll (på TV , va ä de?) - vi är fortfarande TV-lösa.

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards