Alla inlägg den 16 maj 2007

Av Lisbeth - 16 maj 2007 21:05

Bilen är packad, tankad och klar, pojkarna är borstade samt har fått pedikyr. Klockan ringer 4.30, efter det börjar morgonkarusellen med yrvakna djur. Och sen... Mot Sherwoodskogen! nej förlåt, Lövudden var det! 97 västgötaspetsar för domare Bodegård att sortera. Det måste bli sevärt. Har ej ställt ut för Il dottore sen slutet av 90-talet, så det blir spännande att se vad han tycker om mina nya djur. Det verkar vara god stämning bland vgs-folket. Det är också värt en hel del. Man ska ju sitta och häcka där hela dan. Felix är med och håller mormor sällskap. Återkommer med rapport, om Yours Truly inte är alltför nedbruten av resultaten...

Av Lisbeth - 16 maj 2007 07:41

Ärade systrar i förskingringen! Ursäkta en förvirrad åldring! Upptäcker att det finns ingen resebeskrivning i PM till SKV:s utställning på Lövudden i Västerås. Då inträffar följande: en osynlig hand lyfter ut min hjärna och ersätter den med en kålrot...




Drabbad av temporär minnesförlust har jag totalt förträngt hur man tar sig till sagda plats!




Ja ja, jag VET att Yours Truly varit där ett antal gånger, men jag kör alltid fel. På något sätt lyckas jag alltid trassla mig rätt, men som 2:a hund i ringen och med en pratsam 11-åring i baksätet är det upplagt för stress & akut kortslutning i autopiloten...




Finns inte utymme för några felval och extraturer i Västerås underbara värld.




Kommer från E18 och sen? Vore ödmjukt tacksam för några hållpunkter... Fantiserar om värsta skräckscenariot; hjärnsläpp och vi missar hela kalaset!




Lovar att vara snäll & glad på utställningen!
Kan tom sträcka mig så långt att Yours Truly härmed lovar och förseeekrar, att med beskedlig min fast med Själen i uppror, emottaga ev blåa band & snorkiga kritiker, samt ock komma ihåg att gratulera dom vi får stryk av.








Lisbeth









PS Då alla slags hjälpenheter sagt upp bekantskapen med min Mac vore det fint med en kilometerangivelse Norrtälje - Västerås.




DS

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards