Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Lisbeth - 18 maj 2009 08:14

I´m beside myself for emotions... Två valpar som flyger ur boet på ett par dagar - det är bara för mycket!

Igår körde jag lilla Rosetta till Arlanda. Pappa Jack var med som moraliskt stöd. Vi skulle ansluta till Rosettas blivande matte Gunilla som skulle flyga hem till Malmö med nya familjemedlemmen. Jag undrade hur det skulle gå... Valparna har garanterat aldrig varit hemifrån - förutom till veterinären - och sett begränsat med främmande människor.

Det gick fantastiskt bra!

Vi fick vänta en liten stund och under tiden kom folk från när och fjärran för att beundra den lilla västgötefamiljen; flygpersonal och vanliga resenärer - alla fick hälsa och gullas med. Jag måste säga att jag är lycklig över den lilla duktiga valpen, så nyfiken och glad trots hemsk och ovan miljö.

Så kom då Gunilla och stor kärlek uppstod! Det kändes mycket bra om än vemodigt att skiljas. Lycka till!

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards