Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Lisbeth - 30 augusti 2010 17:39

Foto: NinaSvedegård

  Fick ett glatt mail från Marianne Hansson, sköna Astas matte, med ny bild på BIS-vinnande Asta - Ch Gatefield My Goldmine. Så här ser vi hur Asta ser ut nu, välborstad och utan höstrån och får...

Marianne skriver vidare trevliga saker om mitt och de mina, vilket jag självsvåldigt kopierar, om inte annat än för att glädja mig själv och Marina, Clintans matte... "Jag tror att din yngsta kille är ett riktigt stjärnskott, ska bli spännande att se honom i framtiden på nå'n utställning. Jag ser fram mot det." (Jag gissar att här menas min västgötaspetsvalp Svedala Rasmus Berguv? Ivf tar Rasmus och jag och slickar i oss berömmet...)

"En sak till:

Katterna! Jag bara älskar de där söta katterna! Inte undra på att de vinner så mycket, de måste vara nära idealet, i alla fall i min värld."

Tack Marianne! Vi är såå glada för våra fina och trevliga små killar...

Av Lisbeth - 30 augusti 2010 14:43

foto: Malin Sundqvist   

... nämligen vår gullunge Ormeryds Clint Eastwood. "Clintan är nu utställd på fyra utställningar och har bedömts att 6(?) olika domare. Resultat 4 ggr nominerad till BIS-panelen samt ett BIS! Inte illa för en liten 4-månaders perserpojke tycker otroligt stolt delägare. Tack Marina för att du håller våran Clint i sådan superkondition och presenterar honom så fint! 

Av Lisbeth - 30 augusti 2010 14:38

  Se här! Marianne Hanssons egenuppfödda och otroligt vackra championtik Gatefields My Goldmine "Asta" blev BIS på Saxnäs BK:s utställning - alla SBK-raser. BIS-domare Eva Eriksson. Asta ses här i sin andra hobby (förutom att vinna på utställningar) nämligen fårvallning. Stort grattis!

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards