Direktlänk till inlägg 11 augusti 2010

Vad är detta?

Av Lisbeth - 11 augusti 2010 19:26

  Bloggplatsen har hittat på en ny tjänst: FRÅGERUTAN.

Yours Truly har inte fått några frågor än, så jag gör en med ovanstående intressanta bild som utgångspunkt:

Vad föreställer detta? Extra plus om den som varar kan lista ut hur det hela gick till.

Vinnar bjuds på glass vid lämpligt tillfälle.

PS Jag vet att jag är skyldig Annika "Westorp" ett första pris som segrare i en tidigare timad frågetävling! We never forget...

Så gissa på nu! Som ledtråd kan sägas att det hela grundar sig i en aktuell händelse.

Rätt svar, se nedan.

FELIX: Hej, här är mina fötter avtorkade efter Sonisphere festivalen. Dvs hårdrockbegivenheten i helgen som förvandlade Stora Skuggan på Djurgården till en lergrop...  

 
 
Ingen bild

Gunilla

11 augusti 2010 21:49

Det är ett par jättestora fötter som plaskat runt i geggamoja under ett regnigt Roslagen...Har du 45 i skonummer???Det ser inåt tåat ut *sss*.Tjohej!

 
Ingen bild

Ingrid

12 augusti 2010 09:09

Ser väldigt bekant ut....sådär har min fötter också sett ut åtskilliga gånger! Arvika, Hultsfred, Popaganda..

Jag fick för mig att Sonisphere var på Stora Skuggan vid Universitetet? Såg så ut när jag passerade där i lördags.

 
Ingen bild

Felix Mamma

12 augusti 2010 10:36

Sonen skickade denna bild till mig efter att han kommit hem i lördags (kväll)natt som bevis. Jag blev inte sååå imponerad utan svarade det är vad man kan förvänta sig på festival, mudd or dust.

 
Ingen bild

lisbeth

12 augusti 2010 10:47

Stora Skuggan ligger på Norra Djurgården nära Universitetet i Stockholm.

 
Ingen bild

Gunilla

12 augusti 2010 18:32

Hå Hå Ja Ja... vi som var i Roskilde 1988 glömmer ALDRIG lervällingen.Det spöregnade. Det var lera överallt.Det var utlagt brädor att gå på, som spångar...banden kämpade på och vi VIP:ar höll oss varma med cognac... vi bodde ju inte på plats i tälten på tältplatsen.jag fattar inte att folk höll ut!.Har aldrig varit med om värre strapatser...

 
Ingen bild

Mamman

13 augusti 2010 10:02

Gunilla! Vilken tur att undertecknad var i Roskilde 1989, då var det BARA damm, vilket självklart är att föredra framför lera, hehe.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisbeth - 4 februari 2015 10:34


   Vi som  jobbat för tidningen hittar överallt i och utanförorganisationen och har decenniers erfarenhet av faktainsamling ochnyhetsförmedling. Men ack nej! Detta får vi inte ägna oss åt sen de senastetio åren. Medlemmarna kan ju störas i sin rosa...

Av Lisbeth - 26 januari 2015 08:18


    I dagar när pennor höjs mot skyn och millioner manifesterar för yttrandefrihet och pressfrihet, kan man bara konstatera att detta gäller inte den sfär där undertecknad tillbringat större delen av ett yrkesverksamt liv. Journalister är inte v...

Av Lisbeth - 4 november 2014 21:51


  We are in Love and the Love i have for you never change do you know that Love? i feel same here ok.. You are my happiness you always make me feel better I love you more ...

Av Lisbeth - 20 oktober 2014 13:38


    Supreme Champion Yffranes New Moon Rising JW COTY 1 2013 waiting in the wings for judges´decision together wirt Co-owner/Breeder Marina. Yes, "Mandy" was awarded "StockholmsMästare"   His son Yffranes Someone Special aka "Bonney" - our l...

Av Lisbeth - 1 oktober 2014 06:13


Our Kits 4 months of age: Yfffranes Someone Special & Yffranes Tommy-Gun     Photo by Kicki Thenberg ...

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards